6 September 2012

Heej!!!
 
Sitter hemma och softar (vilket jag nästan alldig gör) efter att ha agerat chokladkextbud åt min kära lilla pappa, cyklade nämligen till han efter skolan för att lämna min gympa rygga. och så bjöd han mig på chokladfingrar och då sa ajg att dom var mycke billigare på Dollar, och då sa han om jag kunde cykla dit så fick jag fredagsgodis för en tia. och Dollar ligger brevid min skolan (Pappas jobb på ena sidan och Dollar§tore på andra sidan) så jag cyklade dit, och sen tillbaka till hans jobb. och sen sykla hem... Nu som sakt cillar och och väntar middag.
 
Ikväll är det Robinson final!!! WOHO!! ska bli svin kul och se vem som vinner!!! Hejjar på Robban så klart!! Men om en tjej ska vinna så är Anna!! Vem hejjar du på? Men nu så ska spela lite spel. Bay! Voom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0