27 September

Heej!!
 
Jag fick, Eller hade redan sen i morche vädligt ont i  biholorna vid näsan, vi vet. Så jag fick åka hem efter ett, Så jag kom allderses nyss hem. Ringde pappa och frågade om det var ok att jag åkte därifrån (Måste det). och när jag kom ut så spöregnade det skit mycket!! Höll på att dö bara på vägen till cykeln, och sen när jag kommer ut från skolområdet så står han där, som en liten skyddängel med bil, Jag bra, Yess!! Tack sååå mycket!
 
Men nu så ska jag vila, vill inte bli förskyld!! ska på Guidad visning på havremagasinet imorgon liksom, vill inte missa!! Och så är det ju fredag då, och helj, så det skulle inte vara roligt.. Men vi ses i alla fall!!
Voom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0