20 September 2012

Hello Boys and Girls!!
 
Sorry att jag inte har bloggat, men internet slutade funka då jag skulle skriva. Men jag skriver du i alla fall. Ska nog inte se nå tv, ska nog se på tv3play, Där brukar dom ha bra program. Ledsen om jag skriver så mycket om att tv3 har så bra program, Men jag gillar värkligen programen där, och 6;an, 4 och 5 har lite andra program, men dom kan va ok.
 
Har varit hos pappa idag igen, kanske jag man va där imorgon också. Men vi får se, har kört senhårt där!! Nu så ska jag i alla fall g¨och göra nått vettit, kanske träna på fiolen i sissta minuten? Ajja, Bye, Bye!!
Voom
 

Sötaste!!
 
Här kommer min nya favvo låt!

Dom flesta har nog hört den, Men den är såå bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0