2 Agusti 2012

Heej!!
 
Jag har suttit vid datorn och städat och ätit lunch, och Harry Potter och Fenixorden är bara såååå bra!! Det är bara synd att jag har övertidsvarning... Jag har i alla fall tagit det rättvist lungt för min kropp. Är ju fortfarande lite kraslig, men inte så farligt.
 
Min kusin och hans mamma kommer på besök om en litet tag. Har ingen aning om vad vi ska hitta på. Moligt ute och jag är ju som sakt inte jätte pigg. i alla fall så var det jätte skönt på "Spat" igår. och föresten så såg vi på en film som heter Förtrollad. En prinsessaga som är en blandning av värklighet och tecknat, Törnrosa, Askunden och Snövit. Jätte bra faktiskt!! Men nu så ska jag gå. vi ses!!! Voom
 
Söta, Busiga och Fluffiga!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0