18 September 2012

Tjaa!!
 
Har varit hos pappa idag igen. åkte och köpte fika åt han och det var jätte gott,  Shocko kex och chokladfingrar. Men i alla fall så har jag inte gjort på mycket annat än att va hos han och på skolan idag. Men ni ska få lite bilder på min trädgård, har nämligen kommit RÖDA tomater på min tomatplanta. annars bara gröna. Men ni får inte se dom röda tyvär, men det går väll bra ändå?! Ha det bra!!
Voom
 
Tomatplantan + en love skylptur som jag fått i fördelsedagspresent.
En fin blomma: Köpt. Fågel: Fått.
Mammas Gurkplanta. nya gurkor =))

Och liksom, Nu undrar ni vad jag nu har gjort, Men så här fin himel har vi haft hela dagen!! Otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0