12 September 2012

Heej!!
 
Är  sååå sjukt trött just nu!! Har varit och jobbat hos pappa sen 14.45!! Till 16.00 alltså. Hade bara tänkt lämna en påse med regnkläder och ta lite fika. Men stannande och jobbade i en timma och en kvart! Vi har limmat iop massa saker, och jag ska komma dit imorgon så får jag en liten summa.. Men jag vet inte riktigt hur jag ska orka gå på orkestern! Har jobbat jätte mycket med fingrarna så jag har lite lätt ont i dom, Men jag drar förmodligen dit i alla fall...
 
Idag på skolan har det väll inte hänt så mycket, förutom att vi har börjat med ett nytt lite proget, som handlar om våran och våra föräldrar och deras föräldras hemorter, Men mest våran =) Nu så ska jag lata mig lite till och sen spela fiol, Vi ses!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0