10 September 2012

Heej!!
 
Idag så har jag varit med Emme. vi har tränat på blissdanserna, fast det gick inge bra... Vi har typ glömt bort halva dansen.. Men i alla fall hade vi kul!! Vi har inte fått koderna till korigrafin på hemsidan än.
 
Ska se på The X Faktor ikväll igen. halvers bra nu på odichen (Stavning) men jag vill se på en spesiell grupp som dom visar på reklamen. så kanske jag inte behöver se varje dag.. + att jag måste kolla om Amerikas Next Top Model Britich Invaison har slutat eller inte... Hittade inte på tv3play.. Men nu så ska jag spela fiol, har inte gjort det i heljen.. Bay, Bay!!! Voom
 
 
Ps: Väldigt bra blogg jag läser!! http://franskbulldog.blogg.se/ Tycker att det är en bra bildblogg för er som gillar sånt =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0