1 Agusti 2012: SJUK!

Heej!!
 
Jag skrev inge igår. han inte på skolan och efter bion nvar jag så sjukt trött och kände mig jätte sjuk... När jag satte på mig 3D glasögonen på bion så kände jag hur mitt huvud började bulta och göra ont, inte kul!!! Satt och höll mig halva filmen också. inte heller så kul. men filmen var SUPER bra!!! Alla som inte har sett eller ska se den måste jag rekomendera till er. är en barn/undomsfilm.
 
Kommer antingen att skriva jätte mycket i dag eller typ 2 inlägg. förmodligen blir det det andra alternativet men man vet alldrig. måste ta det lungt med strålingen!!
 
Det gick jätte bra på fotograferingen. kände mig inte sjuk då (Vilket var tur!!) så jag tror i alla fall att fotot blev bra! Det vet man ju alldrig... Ni kommer få två dagens sötisar och ett bloggtips. så vi ses!! Voom
 

Hah..

Gullis!!!
 
http://mollyandi.blogg.se/      Det är en ny blogg, så det står ingenting. men det är min kompis. så när hon ska skriva. så kan ni gärna följa den =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0