24 Oktober 2012

Hesjan!!
 
Sorry för att jag inte skrev igår, Men Jag hade annat för mig, Men jag ska försöka bättra mig :) I alla fall så ska jag spela lite dator och sen kolla om det finns nått att se på tv? Vad har mina söta läsare gjort idag då?
 
Jag har i alla fall bara varit på skolan och sen gått hem och chillat. Måste nog ändå fundera på julklappar.. Liksom, 2 månader är inte mycket.. Eller joo, men tiden går så fort, hips vips så är vi inne i en ny månad och sen så är det 2 dagar kvar till julafton!! Men kanske lite tidigt att snacka om? Jopp..
 
Nu så ska jag dra och spela lite fiol, Men jag ska bjuda på en låt och dagens sötis, och PS: Låten påminner mig om mig. Hittar ni det?
 
Fattar ni? Haha....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0