Stämma 1

Hello!!
 
Kom hem från orkestern, gick superbra och det var så lätta låtar (tyckte jag)!! Blinka lilla stjärna, Tusen juleljus och nån som hette typ i en liten stad. alla jullåtar då. Men det roliga var att jag har börjat i stämma ett!! Och så lätt på den nivån var oväntad :) Jag har sett hur dom har spelat och det var inte engkla saker så om ska erskänna en sak så var jag väldigt nervig och nervös. Men att alla nybörjare kom gjorde att jag fick mer mod. För dom spelade fel rätt mycket (okej för stämma 3 ändå!) Så jag tänkte "dom hör inte om jag spelar fel". Men det behövde jag inte göra heller. vilket var skönt!
 
Ikväll ska jag lägga mig tidigt. imorche var det som en mardröm att vakna upp, så jag ska försöka att inte drömma så igen. även fast är såå chill. jag drömde och trodde att det var helj. så när pappa kom 10 över sa jag bara: vad gör du! 10 över sju då... Skitt vad hemsk om det hade varit sant! Att pappa glömt att det är helj och kommer och väcker mig 10 över sju! BUHU! Jajja. nu hände det ju inget allvarligt. så vi ses!! Voom
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0