8 November 2012

Tjaa!!
 
Idag så gick jag till pappa när vi slutat skolan, fikade och snickrade lite. Men nu så sitter jag hemma och tar det lungt.
 
Det har inte hänt så mycket idag förutom 2 saker, Den första kan jag tyvär inte berätta, men jag ska om det händer nått spesielt med det ska jag säga ;) Mina klasskompisar vet nog vad jag pratar om =D Och sen så hade vi ett ovanligt gympapass, Eller ovanligt svårt. Vi körde mörkerhinderbana, det är tre personer som kommer och skrämter, man får inte skrika, och sen så kan dom "bränna" en med en lång stav, då måste man ducka, kliva över eller undvika som på annat sätt. Annars hamnar man i fängelse i ca 3 min. Man ska ta sig runt tre varv utan att nudda golv, inte släppa taget om ett cyckeldäck (Som inte har någon luft i sig) och sen så ska man ha tre saker i handen, Man kan vara 3 - 4 personer i en grupp, Om någon i gruppen släpper cyckeldäcket, saken eller nuddar golv åker han eller hon i fängelset i tre min. vi hade 40 min på oss... BYE! Voom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0