5 November 2012

Tjabba!
 
Idag så har jag varit på stan med Emelie, Jag hittade lite kläder till blissshowen. Vi ska ha rött linne och så och det hade inte jag, nu ska jag bara fixa en munkjacka och en keps :)
 
Nu då? Jo, ikväll blir det Proget Runway Sverige såklart!! Plus att jag har tagit in en Daimtårta som ska bli såå god!
 
Jag vill bara tipsa lite om en serie jag följer på stvplay.se. Det är nämligen så att det bara visas där. Endel kanske har hört talas om han som är huvudperrsonen. Som är William Spetz!! Williams lista heter programet och det är ett humor program. som jag värkligen rekomenderar! NI söker bara på Williams lista så kommer det upp. Vi ses!! Voom
 

HAHA!! Ni hittar ägen avsnitten på Youtube.com, Så ni vet så säder hon nya varge söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0