30 November 2012

Hej!

Denna dag har värkligen varit rolig! Den har gått bra också! Först och frömst så skippade jag fiollektionen, den förklarar jag varför liiiiite senare. Vi såg på film om julen (Men vi hade frågor att svara på). Sen i typ mitten av den så gick jag och min kompis och tog sprutan. Den gjorde inte lika ont som förra. Jag "längtar" till nästa. men jag tror det är 6 veckor.. Men iaf så längtar jag inte. vill bara ha det överstökat. Men det var därför jag skippade fiollektionen, sprutan. Jag är inte rädd för sprutor men det är inte någon favorit sysselsättning direkt ;)

Sen efter skolan gick jag till pappa. men orkade inte vänta där och inte ville jag gå hem. så jag lånade lite pengar och gick och kollade julklappar! Och det hittade jag också... Men sen gick jag hem, frös som FFF!!! Jajja. Nu blir det lite data!! Hej då!!  Voom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0