22 November 2012

Hejsan!
 
Har varit hemma och tagit det lungt hela dagen, förutom en liten stund vid tre då jag städade. Har mest läst, har nämligen läst ut Rubinernas Bok!! Helt sjukt spännande den slutade! Jag vill bara ha nästa! Så den serien rekomederar jag!
 
Nu så är det dags för en ny bok, tror det blir Systrar i Jeans: Andra sommaren. Kul!! Men ikväll så ska jag nog skippa läsandet! Man kan behöva en paus för att byta sammanhanget mella två olika historier så snabbt! Mitt hjärta bankar liksom fortfarande från spänningen i Rubinernas bok!
 
Jajja, inget mer tjat om böcker :) Alla är ju inte intreserade av böcker presis! Men jag ska nog hänga lite vid datorn och sen så ska jag kolla vad det blir på tv. Visst har jag tipsat om www.tv.nu? Tror det. men där kan man i alla fall gå in och kolla vad det visas på tv idag. Vi ses!! Voom
 
Två supersöta pandaungar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0