12 November 2012

Hello!!
 
Sorry för att jag inte har skrivit idag, men jag har haft fullt upp!! På dom senaste 2 timmarna har jag jobbat med ett hemuppdrag som vi fått.
 
Men sen så fick jag fram ett svar för all klåda jag haft i heljen, även varför jag har varit så röd om kinderna (Jag har dock inte berättat om detta). Det är för jag har femte sjukan. Varför den heter det är för att det är den femte barnsjukdommen. Det kliar som fan och när man kliar så svider det. Rådnaden hettar och så. Men det är inge allvarligt, men man smittar mest då man inte vet om det, för man smittar mer när man inte har fått någon symtom. Men jag kommer förmodligen inte smitta någon nu eftersom jag har haft det i heljen...
 
Idag på skolan åkte vi skriskor. Kul! Men nu ska jag fortsätta jobba, Bye! Voom
 
Min nya favoritlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0