Sovs över

Tjaa!!

Emelie Sover över hos mig idag. hon kom nyss. eller ja,. vi var ute och studdsade nyss....

Aja, nu så kommer förmodligen ett litet längre inlägg: Idag på badet så hade vi som jag sa att vi skulle ha jätte kul!! Mitt badkort var tydligen slut så jag fick ringa mamma. Då  fick jag en hundring så jag kunde köpa en glass eller så. Sen så kollade vi på en klocka och den stod på 16.20. Vi skyndade oss as mycke och sen såg vi att klockan var 15.20. Det visade sig att klockan vi hade kollat på stått still... Aja,

Nu så ska vi kolla på film eller något. så vi ses imorgon!! Hej då!! Voom


Så ser badet ut ja, från ett av rörtornen. vi har två....

Blå djupet här... andra delan av "Huset"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0