Heroes III

Heej!!

Jag åkte hem 14.00. vi fick det för vi årkade inge mer! Jag typ dog där inne. Och jag är seriös, Jag blev yr och varm och trött och ville bara falla ihop. så det var super skönt att sluta!

Mamma hämtade mig och efter ett tag åkte hon till Lulelå. Jag gick ner till brochan och fråga om vi kunde köra Heroes III? Det ville han och vi har spelat as länge. sen gick vi ut och studdsade i 40 min. det var kul det med!! Sen spelade vi ännu mer och sen åt vi middag. och nu har vi slutat och sparat (Mot min vilja). Men, men.....

Nu så ska jag gå ut och studdsa lite till. det var så kul!!


Så ser det ut i början.



Det finns olika klimat, Te.x Berg och gräs/skog och Vinter.


Har har olika slott, så här kan dom se ut....

Man kan srida för något, te.x en skatt.

Så här kan det se ut när man ska ta övarta någons slott, Möjligen att man ska försvara sitt egna slott...

Så, nu har jag berättat lite om Vad Heroes III är för nått spel! Vi ses!! Voom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0