6 Maj 2012: Snö!!! Och 2 grader varmt

Heeej!!

Det snöar!! Och det är 2 plus: I maj?!! Det är ju rena April vädret. är det bara för att det inte fanns någon snö i November? Jag tror starkt på att om typ 10 år så kommer vi få ha julen mitt i somaren (Fast i December) och sommarlovet i snö (I Juni-agusti). dom kommer få ändra på "Januari burjar året, februari kommer näst. mars april har knopp i håret, maj och juli blommar mest. Juli, agusti och september hälrig sommar är det då. Men oktober och november och december är så grå..... låten!!

Ska till en komis idag. men eftersom det snöar så får jag sjuss. annars så skulle jag cykla. men icke!!
Till Voom repoter: Igår så van Sverige!! Furta delen fick sverige ett mål. andra fick dom ett till. och tjeckien också!! Och sen fick sverige 2 mål i sissta delen (Tror jag, såg inte hela). så vi van med 4 - 1. Ganska bra!! Eller hur! Men nu så ska jag fixa mig och sen så ska vi åka. vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0