30 Maj 2012

Hejsan!!

Idag så har jag varit ledig halva dagen då jag har spelat Teater. Vi spelade på en skola/Dagis då vi framförde teatern till 6:åringarna och 5:åringarna. det gick super!! Men när vi skulle äta lunch där så stirrade typ hälvften av barnen på oss. lite kul var det allt!!...

idag så gympan så hade vi choklad ätartävling. bästa tiden på skol året!! Men jag hatar massmellovs och vi var tvingade att äta dom så jag typ spydde några gånger.... men det var så jävla kul!!!

Idag så är det ju fiol så jag ska förbereda mig lite för det. men nu så kommer en låt som min kompis visade idag. den är as bra!!


Det är så bra!!

En fake vidio, men det är bara så kul!!! Och killen i grönt har nog lärt sig någora moves!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0