3 Maj 2012

Heej!!

Har haft fullt upp idag. har nämligen varit på stan med syrran. vi bestämde oss igår efter sissta inlägget. jag han inte skriva på morgonen och inte på skolan så jag får berätta nu: jag och syrran skuller mötas på stan efter skolan. Skälet: Jag skulle hitta en tröja och ett skärp till dubbningen. Hittade ett svart, ngkel och snyggt linne för bara 40 kr på H&M!! Ett flätat läder bälte för 50 på H&M. Men vi kollade på 3 andra affärer för att se om det fanns något liknande och billigare. det fanns det inte. så vi köpte den på H&M. så snyggt allt blev!! Men nu så ska jag ringa mamma och fråga vart hon och pappa är. vet inte vart dom är. så vi ses!!!


Så ser bältet ut.


Och linnet ser väll ut så där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0