24 Maj 2012

Tjena!!!!!!!!!!!

Nu sitter jag genom svettig efter värdens varmaste dag (Eller bara den varmaste dagen som har inträffat i år!!). När jag kom hem så bytte jag om till mina två jeans shorts (Dom vi gjorde igår) och ett linne. solat och läst ut hungerspelen och börjat med Fatta Eld. Jag måste bara säga att ni måste läsa den!!!!! Suddsat och kastat boll. så nu är jag slut!!!

Jag ska ducha nu och sen hitta på något kul. kanske läsa lite till i Fatta Eld. Men ikväll kl: 21.00 så ska ju Loreen uppträda i Baku. Hoppas hon kommer vidare men det tror jag nog, jag som blir så glad av den!! Men vem blir inte det?! Nu så måste jag gå och ducha av mig all svett. Hej då!! Voom


Här har ni den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0