22 Maj 2012

Tjooo!!

Sorry för den värdelösa aktiviteten på denna blogg men man vill ju fakist va ute i den fina naturen!! Sol två dar i rad och fler kommer. varmt, soligt, skönt och roligt!! Bätre kan det väll inte va?!

Var med syrran efter skolan. Vi kollade på lite grejer vi kanske ska ha med på resan. vi måste fixa en resväska till mig också. åsså någonting jag kan lägga i en bok att ha med på planet. men jag kommer nog inte ha tid till den om jag får en fönsterplats.....

Ska nog och ut cykla med Cala, har inte varit med henne på ett tag!! Men nu så blir det nog av. vet inte riktigt för hon skulle ringa tillbak. men nu så måste jag värkligen ut!! Vi ses!! Voom

Action Aqua Park - Bild 1
Hit ska vi kanske.. Kommer en vidio sen.
Action Aqua Park - Bild 2
ja, där ser ni lite mer.
Balchik – den vita staden - Bild 1
det kommer en bildbomb från detta ställe....... så kolla nu!!
Balchik – den vita staden - Bild 2
är det inte fint?!!!
Balchik – den vita staden - Bild 3
Balchik – den vita staden - Bild 4
Balchik – den vita staden - Bild 5
Ser det inte ut som värsta mysiga och snygga och coola stället!! Gamla NesseBar (Som vi ska till) Ligger faktist på värdsarvs listan....!
Balchik – den vita staden - Bild 6
otroligt!
Balchik – den vita staden - Bild 7
WOW!!
Balchik – den vita staden - Bild 8
Öhhh..... Jag är mållös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0