16 Maj 2012: Under!!

Tjoooo!!!

Jag är så himla glad! Detta måste vara en av dom bästa dagarna i mitt liv! Idag på skolan hade vi jätte kul och när jag skulle hem så var det så varmt så jag fick cykla hem utan jacka, sen när jag kom hem så bytte jag om och syrran kom. vi planerade lite om mitt kalas... det var kok hett och har studdsat ända tills nu. fy vad skönt alltså!!

som ett extra + så van jag resentions tävling skol bibblotecket hade. jag och min kompis van var sin tatuerings bok. där står det te.x om tatueringarnas historia och betydelse och massa sådant. boken heter: Tillfällaga tatueringar. Längst bak så fans det  100 tatueringar (Låsas) Vi kunde använda. snacka om vi blev glada!! min kompis fick "Kill" Boken och jag "Tjej" Boken. Så jag ör bara glad nu asså!! Men nu så måste jag gå. vi ses!! Voom


Underbara SOL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0