Vad i Hela ***** Värden!!

Heej!!!

Jag har tråkigt så nu skriver jag om vad som hände mig igår. Jag skrev Engelska+ en annan grej som rubrik men glömde sen att skriva om det:

Jag såg på Tv och så ringde det på telefånen. Jag gick och svara, Åsså var det någon ***** Engesman på andra sidan luren. Jag såg ut som ett frågetecken när han burja snacka svin snappt på engelska. Jag stod där stum.. Han sa hallå? Jag bara sa ÖÖÖh Och sen la jag på. Jag sökte på hitta.se men det fanns inte i sverie. Jag sökte numret på google. Då kom det upp nån ***** Biologi sida!! Jag fattar fortfarande nada!!!!

Sjukt va!! Men nu så ska jag föröka hitta på nått. Vi ses!! Voom

Ps: Har inte hunnit fixa en bild än men den kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0