The Mentalist eller Så ska det låta??

Heej!!!

Jag sitter här och funderar om jag ska se på så ska det låta eller The Mentalist.. Det lutar åt the mentalist... Jag kan se så ska det låta på reklamenerna. Ja, så får det bli.

Har lyckas spela fiol. Men har mycke kvar!!! Hoppas det inte suger totalt på Fredag!! Men i morgon så blir det en Halvtimmas tjuv sov. Ska vara på Riddar skolan imorgon igen. Men jag ska följa med mamma på jobbet och stanna där i typ en halvtimma. Sen gå till  "Kyrkan". Vi är i en annan lokal brevid Kyrkan.

Nu så ska jag nog gå. Hej då!! Voom


Solig Vinter Morgon

Ha det bäst!!! Vi ses i morgon!! Inte lov =(( Det är sååå tråkigt att lovet är slut Kl:00.00. Piss asså!! Men nu sesvi i morgon den Oloviga dagen =)) Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0