Home in the house

Heej!!

Jag har kollat på Hungergame tralien. Boken hara min brocha fått och fatta eld.  Del 2 då. det fursta (Hunger spelen) Så blir en tjejs lilla syster utvald att vara med i en "Tävling".  Det är USA i framtiden. Det är 12 distrikt och en "Härskare". för att visa att han bestämmer så har han en "Tävling" . Man brukar säga så här: "24 deltagare, 1 överlevande, direktsänt. Det är sååå mcyke som händer i boken! Har inte läst den än men jag har övertalat mamma att få läsa den. Men i alla fal så blir en tjejs lillasyster (12 år)  (Dom drar en lått på alla barn mella 12 och 18). Men hon erbjuder sig att ta hennes lilla systers plats, som tolvåring hade om inte haft en tjans. Men men kan jag inte berätta= Skulle ju förstöra spänningen för er. Men jag längtar tills Bordern har läst ut den!! Hej då! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0