Blogg tröt.. eller?!

Heej!!

Jag har tappat lite sug efter bloggen. Vet inte om jag behöver ta en liten paus. men då är det svårt att komma in i rytmen igen efter det bara.. Men inte vet jag! får fundera vidare på det tills imorgon.

Idag på friluftsdagen var det suveränt kul! Fast jag hade kunnat bryta nått ben eller nått. jag och en kompis åkte skogsslingan (Pistad). Sen så bestämde vi oss för att åka till knapplyften (alla som har varit i klinten vet nog). Så jag genade lite. Men då blev det osagigt. och vipps låg jag med huvudet i snön ca en och en halv dm (Jag skojjar inte!) och med benen i kors på ryggen. Var bara tur att jag hede kompisen med mig så hon kunde hjälpa mig annars hade det kunnat på illa! Så ha ALLTID! med dig en kompis när du åker slalom! Nu måste jag dra. hej då! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0