Bild Bomb

Nu kommer en bild bomb från när jag var med en kompis (samma som jag var med idag) På stan och då tog vi bilder när vi gjorde kolektioner till varan. Kläderna kommer från H&M. Bilderna från idag kommer i morgon. Det blir nog med bilder! Så det kommer nog att komma 3 Bild bomber med inriktning : Mode. Och detta är den fursta. jag kommer dela in paren med sifror. Alla hamnade inte brevid varandra =)) + Alla som är på min kompis har jag desanjnat och alla på mig har min kompis "Gjort".

1. den här gjorde jag på min kompis och det är ett rosa linne med en svart väst och så ett par svarta byxor

1.bak

2. Bak

3. Orange linne med ett par blåsvarta jeanstigs. En blå gympa kofta.

4. bak

4. Ett orange linne med en vit kofta. Hängiga jeans.

2. Svart linne med en cool svart jacka. Jeans

3. bak


5. bak

5. Ett svart linne med en vit kofta. Jeans. Silvrig väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0