Bild Bomb 3

Hej!! Den dagen Så var vi både på Lindex och Kaphal (?). Så dom två sissta koletioner är på Kaphal. Så ni vet =) Nöjet på min sida!!


1. Lite konstig puos.... Men samma blommiga limme som jag "Gedde" Til min kompis i det furra bild bomben. Svarta tings (?) Svart paljet kofta.

1. Bak

1. Extra finess. Snyggt men oanvän bart!! Det är bara en "Fusk" Kedja, Under finns tyg.

2. (Inne på kaphal) (Jag fick i uppdrag att göra nått coolt och hon nått gullit. Vad tycker ni?) En svart kort tröja med "Love" På. Jeans och svarta solglas ögon, Svart hand väska.

2. Bak

3. (är den söt?) vitt linne med guld paljetter i kanten. Ett silver halsband. Svarta tigs (?)

3. Bak.

Slut för denna bomb!! Kommer ingen till på ett tag, Ja, Med inriktning mode då... Men hoppas ni gillar det!! Hej då! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0