13 Mars 2012

Heej!!

Sitter här på skolan och väntar på skolan. Alla i våran klass håller på och skriver till en dator! Det är ganska kul!! Men jag föröker snacka lite alvar med han och han bara snackar om att han är hungrig!? Jag ska skicka en länk till den sidan för ett litet tag. Jag ska också byta "One" länken till en annan låt med One direction. Den heter One thing. Svin Bra!!!!! älskar dom!! Inte bokstavligt då =) Men nu så ska jag fixa lite saker innan jag drar till bussen.

Jag vet att min kompis läser detta och så. Men jag årkar inte gå hem så att du vet. det var bara till stan det gällde. Men det är en kilometer mindre än hem till mig. Andra som inte känner att dom fattar detta och behöver ni inte det. men nu ses vi hemma!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0