Kvälls

Heej!!
 
Åkte till syrran i stället för Min bästis kunde inte va med mig idag. Så i ställer hos syrran såg vi på Nothing Hill. Suverän film säger jag bara!! Och jätte känd dessutom! Det kan man ju förstå....
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, hittar nog på nått! annars får jag väll föröka levla till level 20 i LOL!! Skulle va as nice efter som man kan köpa runor, då. Orkar inte berätta om med nu så om du vill veta får du fråga någon som kan svara!! Vi ses!!! Voom
 

Skulle ni tycka det vore roligt med "Dagen sötis" ? Så skriv en komentar!!
 
Vi börjar med en i lite försprång!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA!!

2012-06-21 @ 10:40:42
Postat av: Emelie

Jaa

2012-06-21 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0