Dinner

Heej!!
 
Nu har jag lite att säga: Jag har varit på middag hos en min pappas bekanta där vi fick palt. och sen så såg vi lite på en inspelning han hade på Eurovison song kontest 2012 (Stavning). Där såg vi på några låtar och en av dom var från Malta, kom ihåg att jag gillade den så här få ni höra den lite längre ner.
 
Sen så har jag glömt att skriva det typ 7 gånger att igår eftermiddags så åkte jag och mamma och Emelie och köpte blommor till min vas (Som jag fick Tomatplantan Vilma/Wilman). Köpte en rosa och en lila, och dom var såå perfekta. Den rosa fick bosätta sig i Min lilla vas och så hittade vi en fin till den lila, kollade alldrig vad dom hette... vilket var en liten miss...
 
Idag så spelar ju Portugal vs Spanien. vilket är jätte bra lag så den måste jag bara se!! det börjar kl: 8.00. men då är det väll ,mest "före snack" I typ en kvart.. aja, nu måste jag gå. Bay, Bay!! Voom
 
Håll koll på deras skor!! dom gör en sak som är AS COOLT i refrengen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0