Bring it on

Tjaa!!

Har sett film för att liksom rädda Fredagden: Och det lyckades!! Slog på Tv:n och då startade Bring it on, Jag har sett den typ 3 gånger nu och den är fortfarande lika bra!! Så om nu inte har sett den (du har förmodligen sett den för den går på tv:n typ varnannan helg!!) måste du se den!! Den handlar om Cherliding (Stavning), och mycket mer som kärlek, vänskap och pålitlighet. Se den!! Det enda jag kan säga: DU MINNS DEN!!

Nu så ska jag gå och lägga mig, har varit sent uppe den senaste veckan så jag behöver vila upp mig! Speisellt eftersom mitt fördelsedags Party är på Söndag. Måste fixa klart allt imorgon!! Så vi ses!! Voom

Bring It On Poster
Liten bild....  från Bring it on...

PS: Det har varit 25 sidvisningar idag och ska bara tacka alla er som läser min blogg!! Den skulle inte vara något utan er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0