Allsong på Skansen krock med Top Model!!

Heej!!
 
Pip!! Allsong på skansen sensongs premiären krockar med Top Model premiär!! och inte vilken Top Model som hälst!! Det är Brittarna mot Amrekanarna!! Så jag får någ se Allsong på skanen i Reklamerna..... Men asså vad Dåligt!!!
 
Ja, det suger väkligen, och det gör inte bara Krocken utan VÄDRET. Det rengnar IGEN!!! Är jag på dåligt humör? Nej, Men det är bara nått som.... föröljer mig att vädret är kast och snart har halva sommarlovet gått åt på att sitta inne och kolla ut genom fönstret och bara se massa regn,  visst har bra saker hänt men... Just det bara suger!!
 
En kompis sa att man inte skulle skriva tråkiga saker på bloggar för då blir läsaren ledsen. Men man behöver ju få skriva av sig.... så det var det jag gorde nu, så glömde varna för det....... men, men...
 
Nu kommer nått kul i alla fall: Jag hade jätte kul med Emme idag, det är Rea på Kaphal, jag har varit ute med båten, Det är mysigt inneväder & Studdsmattan är sa roligt!! Nu så ses vi!! Voom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0