Runway

Heej!!
 
jag ser på proget runway. det är snart slut men det är dubbelavsitt så jag tängte se dåda. eller inte... är trött och måste vila supermycket till imorgon!! Hallå!! Vi ska hem sent på kvällen...
 
ska nog sova senare än vanligt. och kanske så ska åka vi typ 12.00. vi får se.. men nu så ska ni få några  bilder från Bulgarien så vi ses!! Voom
 

Utiskt från våran balkong, och ser ni längst där längst bak bakom huset? Det är Havet...
En svin stor katt som vi ser från våran balkong.
en underbar utsikt från ett gott matställe!!
Havet vid strand promenaden. i Bulgarien fanns det så mycket underbar utsikit!! ni måste bara åka dit någon gång i livet!!
My favorite Cake!! Mums så god sen va!! vill bara ta en tugga ur bilden!!
Bild på Gamla Nessebars mur
 
Jag har lärt mig: Att Jordgubbar från början kallades för Smultronannaser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0