Paus

Heej!!!
 
Ska börja läsa i Spiderwick nu. känner en slacks sugkopp som bara drar mig till den första boken. Det är jätte fint sommarkvälls väder så jag bara MÅSTE gå ut och läsa. jag är en liten bokmal ibland.. det måste jag säga.
 
Men juste!! Jag måste läsa ut boken jag håller på med!! Men det är bara tre kappitel kvar så det hinner jag läsa ut idag. får väll sitta inne och läsa ut försra boken imorgon. För jag har nog inget annat att göra. tror jag ska bara ta det lungt och läsa. det ska regna och jag behöver lite vila också. så jag tar paus till på Tisdag.
 
Och till dess så tycker jag att ni ska sicka lite utmaningar till mig, fick tipsett av Emme som driver sin egen blogg (brahasttjejer.blogg.se). Jag kommer skicka ett inlägg som heter "Utmaningen" där ni ska skicka era utmaningar i. men vi ses på Tisdag!! Bay, Bay! Voom
 
På återsenede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0