Pappas Pengar och Adelé konsert

Tjaa!!
 
Har nyss sett på ett program som heter "Drottningens slott" och handlar om dom engelska slotten. Detta avsnitt (Som var det första) visade dom historen bakom Backham Palase som en gång kallades för Backham House för det var för litet för att heta Palase. Jag är en såndan där histore mäniska som tycker om histora. Så det var väldigt intresant!!
 
Jag vill gärna se på Pappas Pengar, men det krockar med Adelés Konsert. så jag vet inte vad jag ska göra!! Det är tre ansnitt av Pappas Pengar. och det håller på till nio från åtta. och Konserten är den mest sålda av alla kvinnliga konsert dvd:r. Så det ska bli kul och se. men det håller nog på ett tag, så jag klarar mig nog... aja, nu så ska jag gå och öppna min godispåse. vi ses!! Voom
 

Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0