Majbrasa

Tjoo hoo!!
 
det var jätte kul på Framen!! åkte den mekaniska tjuren 2 gånger. jag har blivit för stor för nästan allt, vilket är lite tråkigt...  Men att åka på tjuren var svin kul!! Första gången var jag lite rädd så då sa jag åt killen som styrde att det inte skulle gå så fort. så då gick den sakta och det var ju kul för den gången. sen så ville jag kö den igen och då sa jag " Inte det fortaste" så då gick det mycket snabbare och jag ramla nöstan av. men kul va det!!!
 
Jag tänker bjuda på några fina bilder på majbrasan i våras.

Bilderna är värkligen fina!! eld och mörkt....
 
jajja. nu måste jag gå, ska äta lite fika. så vi ses!! Voom
 
Jag har lärt mig: Att åka mekanisk tjur är jätte kul!!
 
Ps: Just  nu ser jag en igelkotte kila över grannens tomt. så söt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0