Lasergame

Tjaa!!
 
Var sjukt kul på lasergamett!! vi hade svin kul!!! Först, när jag gick ner innan starten,  så kutade jag upp igen. och sen när spelet började så jag bara "Jejj!! Nu kör vi!!" och det gjorde vi!! vi spelade 3 ronder, dom första 2 ronderna var i teem, och det var sjukt kul!! Och den tredje var det solo game. asam!! jag bara måste dit igen!! vi hade så sjukt kul att vi inte ville gå upp ur spel salen!!
 
Nu har man alltså läst ut alla fem Spiderwick böckerna. och om jag hinner ska jag åka till bibbloteket redan idag. men det får vi se.... nu så ska jag i alla fall gå. Bay, Bay!! Voom
 

Kommentarer
Postat av: Sosso

Vetttt det var skit kuul

2012-07-15 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0