7 Juli 2012

Tjaa!!
 
Idag är det prick en månad sen jag slutade skolan, fyllde år och åkte utomlans. Har varit borta från Nessebar i bara 3 veckor och det känns som om jag var där för ett år sen!! längtar tillbaka!!! Aja, tiden går, och stannar inte och väntar på någon....
 
Det var kul hos min kompis!! Vi var vaken till typ 12.00 och sen så somnade vi, BUMS!! Jag brukar ligga och tänka i typ en timma hos kompisar men nu så somnade jag på direkten! Men vi var på hennes skola, cyklade omkring, var med hennes kanin, badade i deras iskalla barnpool och allt annat,
 
Idag så ska Emelie komma till mig, vi ska göra nått, har inte kommit på nått än, det regnar och är mulet så det är inte så kul att va ute.. men vi kommer nog på nått =)
 
Har gjort allt på datorn nu, tar typ en och en halv timma men nu gjorde jag lite extra grejer som gjorde att det tog 2 timmar. Mycket att göra!!  Men nu så ska  gå och äta nått snabbt innan hon kommer, vi ses!! Voom
 
+
=
Det visade sig en liten regnbåge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0