30 Juli 2012

Heej!!
 
Idag så ska jag ju va med Emelie. och vi ska vara hos henne och va i kojan. har inte varit där på ett tag så det blir kul!! då får vi bara hoppas att det går bra att cykla dit också!!
 
Jag har inte gjort så mycket idag (Klockan är bara 11) men ska ut och studdsa så mitt knä kanske repar sig lite. men ska nog skölja det i sprit eller nått. för huden är grå på ett ställe i såret av allt grus som fortfarande sitter i (Jag vet, visst låter det äckligt!).
 
Sen så har jag märkt att en igelkotte går runt i vårat lilla grönområde bakom huset. kilar på tomtar, våran tomt har jag inte sett. men jag har datorn på ett ställe där vi har ett fönster som är riktat  mot grönområdet. så jag ser den kila över gräsmattorna när jag är vid datorn... Nu så ska jag gå ut. vi ses!! Voom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0