29 Juli 2012

Hejsan!!!
 
Okej, nu kommer jag börja med ett sjukt långt inlägg, så ni som inte orkar läsa så mycket, kan sluta NU.
Jag orkar inte skriva om allt i stugan. bara att vi stannade där i 2 dager mer än vad jag hade räknat med. så vi såg OS invigningen. hela skiten alltså!!! Helt sjukt! svin bra uppvisning men när alla skulle gå in, det var rena rama vaggvisan!!! men det var värt helt klart att se när elden tändes!!
 
Sen så kom jag hem igår, men var för trött för att skriva ett inlägg. men jag följde med Emme och tränade på Pampas. Vilket jag värkligen inte borde ha gjort!! Min brocha följde med. och när vi skulle jaga ikapp han så blev jag svin trött!! Klarade 2 varv med det tredje borde jag inte ha försökt!! fixade ett hinder. innan jag snubblade över en lina man skulle hoppa över och linan efter stupade jag!! ramlade så in i helvete att jag började gråta. men med mycket möda och tänkeförväkling så kom jag hem för att rengöra och få bort allt grus. tog i alla fall en avslappnande bastu med mamma efter det, och senare på kvällen såg jag film. men nu ser såret i alla fall rent ut sakt förjävligt ut!!
 
Somnade i alla fall trött och belåten. och vaknade idag och sa till mig själv: Nu ska jag inte va med någon. kan ju inte gö nått men mitt "illa" skadade knä. men Emelie ringde idag igen och ville va med mig. så hon kom hit och vi tog der lungt. lärde mig studdsa på nytt med knät. så nu kan jag gå normalt igen!! Vilket känns jätte skönt! snart är i alla fall maten klar. tackokykling. mums!! nu så ska jag hjälpa mamma. hej då!! Voom
 
                             Dagens sötis
Ser sött ut va!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0