23 Juli 2012

Tjaa!!
 
Ledsen för att jag inte skrivit nått idag. men det var jätte kul hos Emelie!! Efter ett tag åkte vi hem till mig och hämatade träningskläder och cyklade till pampas. vi bestämde också att hon skulle sova hos mig.  vi hade dock ganska brottom på morgonen. för 10.30 skulle jag till mormor och morfar. Berättade jag att vi skulle se på Mamma Mia? Det gjorde vi i alla fall. och den var lika bra som alltid!!
 
ska se om jag årkar träna idag. är trött. men orkar säkert fem minuter på mortons cykeln och lite studdsmatta. vi körde så hårt på Pampas asså!!! jag har träningsvärk i hela överkroppen efter alla situps och armhävningar!! Nu så ska jag byta om så ses i morgon!!Voom
 
En ariv bild. känner någon igen den?
 
Jag har lärt mig: Att det är jävligt jobbit att jö situps och springa en och en halv kilometer, arhävnigar och kö hinderbana....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0