2 Juli 2012

Heej!!
 
Jag ber om ursäkt för det lilla misstaget med inlägget igår. jag vet inte vad som hände med det... men nu så har jag i alla fall hittat det i arkivet och puplicerat det =)
 
Jag hade det jätte bra hos mormor och morfar. va jorde inte så mycket och så kom det massa besök hela tiden!! men efter ett tag så kom min moster och hon hade en present till mig! En jätte fin seris klocka med massa inväcklade saker som jag inte årkar skriva... efter middagen så gick jag och mamma en skogspromenad. när vi kom tillbaka vilade vi lite och sen såg vi på EM Finalen. Spanninen vann (Det kommer lite mer om det sen). Och vi gick och la oss. jag låg vaken JÄTTE länge för ett mygg störde mig så grymt och mamma sa att jag inte fick smälla det, och sen var det varmt! när jag väl somnade vakanade jag kl: 02.00 och 03.00 och slåg äntligen ihäl myggan tyst. så äntligen kunde jag sova ifred! mamma väkte mig .kl: 08.45 för att jag skulle få se sommarlov. och vi chillade lite. vi åkte till stan för att fixa lite saker, där jag köpte en top model bok, i barbie format... vi åkte förbi en annan av mina mostar och där fick jag en halsduk! efter lite till handlade så åkte vi hem. åt lunch. sen så gick jag, mamma och mormor på skogspromenad. sen så åt vi fika till mellis. efter det då åkte vi hem. och här sitter jag nu...
 
Spannien vann!! Jag hejjade med Italien med hjärtat men med hjärnan hejjade jag på spanninen! Och då vann som såklart! EM finnalen var avgjord och ett historikst resultat var avgjort. Spannien är eropamästare 2 gånger och värdsmästare 1 gång. WOW!!
 
Aja, nu blev det ett LÅNGT inlägg!! Men, men. efter middagen så ska jag va med Cala. få se vad vi hittar på. Men vi syns!! Voom
 
Bild tagen av: MIG..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0