16 Juli 2012

Tjeeena bloggen!!!!
 
Jag har haft fullt upp så jag har inte kunnar blogga. sov över hos Sosso och vi hade super kul!! Sen sp blev det brottom på morgonen och vi cyklade till mig och sen mötte vi upp Emelie och cyklade till utebadet, blev MYCKET krongel med min cykel, men det årkar jag inte skriva nu. vi var i alla fall på Badet tills det stängde, och alla personer jag snackade med (Förutom Emme och Sosso) var Norrmän!! och jag snackade med MÅNGA!! Efter det så har jag varit hemma och tagit det lungt.
 
imorgon så ska jag va hemma och ta det lungt. behöver det. ska ju på Diggelo i Övermorgon och det blir nog en lååång dag.... Men jag ska nog i alla fall ta mig in till bobbloteket så jag har nått och läsa. jag tänger också börja med en nu grejj här på bloggen. som kommer stå längst ner på inlägget. nämligen: Idag har jag lärt mig. Så här kommer den efter Dagens sötis. Vi ses!! Voom
 
                                    Dagens sötis                        
Ser ut om en liten teddybjörn!!
 

Jag har lärt mig: Norska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0