To Night

Heej!! Nu sitter jag  här hemma. På skolan han jag inte snacka så mycke om spa-kvällen jag ska ha. Det ska bli SUPER!! Om du vill ha en spa-kväll så är det bäst att ha en bastu. Men det är inte ett måste. Du behöver Balsam eller hårinpakning, Helst alltså. Fotbad, Masars (tror jag det stavas, om du inte fattar vad jag menar så skriv det i så fal :o), ansikt-masker, hud grejs. Lite saker som är typ lite tradition  med spa va?! Men bastu kan vara en fördel. Hur årkar jag inte berätta. Men jag får typ alltid extra läxa på fiolen =7 "För att jag är så duktig"??! Lite jobbit att behöva träna in så mycke. det tar så mycke tid man kan ha till lite roligare saker än att öva. men det hör väll till... Nu så ska jag gå och kolla på Kenzas blogg som jag inte han tidigare idag. Gå gärna in på hennes blogg Kenzas.se. Där kan du klicka på en länk som gör där du kan rösta på en grej. Läs mer om det där. Men nu måste jag sticka. Vi ses och ha en trevlig Fredag kväll!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0