Sara, en bra vän!!

Heeello!! Sara is a good friend!!! I just came back from her. Loves her dog!! It's really nice!! Nej nu slutar vi snacka Engelska. På skolan hade vi livräddning. Jag höll på att spy när vi var tvungen att göra mun mot mun metoden!!! men det är väll bra att kunna antar jag... Men vi åt köttfärslimpa till lunch och vi ska äta pizza till middag. Pizza.. Mums!! Men om man läser hur det stavas blir det som Pissa och ni vet mycke väll vad det är så jag förklarar nog inte det ;) Knäppt att nått så gott kan misstolktas så mycke!!! Min syrra kom nys så jag ska gå till henne nu. Vi ses och ha en lyckad Fredag kväll!!! Voom

Ps: Jag kommer inte in och skriver god natt.. Så vi ses i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0