Lucky prooo

Heej!! Jag har svin ont i magan och jag vet inte vad jag sak gjöra. Ska spela fiol snart men jag ville bara skriva lite. Jag har ju som sakt gjort en Svärburk (Om du missat det så har jagg gkort det i alla fal). I den liggen 25 kr. Jag har lagt dit 15 kr och mamma 10 kr. Jag har typ hört pappa svära svin mycke men han lägger alldrig i 5 kr för en Svordom. Som jag bestämde. Jag har ialla fal lyckat bra med att inte svära på en hel vecka. Ungefär. Nu så ska jag gå in på Teamliquid.net. Om du gillar Sc2 eller lol eller Dota 2 eller kanske cs. Kommer inte ihåg. men i alla fal så kan du titta på live strems. När man kollar när andra spelar. Men sen MÅSTE jag gå och träna!! I morgon så är det lektion på skolan med fiolen. Ha det bäst!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0