Look at me

Heej!! Vad tyckte ni om bilderna på mig och Cala?? Dom ser LITE konstiga ut... Men jag har inte ringt en kompis eller åkt slalom.. Så jag tycker denna förmiddag har varit lätt misslyckad!! Igår sa jag till min pappa att Sara som jag hade varit hos hade en svärburk. Jag körde vid 11 en LOL Match och jag svor några gånger (Nej kanske ganska mycke). Då sa han att jag måste ge en 5:a för det. Jag ville inte det men jag hade tråkigt och sur för att jag inte fick  åka slalom så då gorde jag en svärburk. Vf vet jag inte. Just nu lyssnar jag på Jessie J med "Who's Laughing Now" På Youtube. Den är as bra så jag tipsar er att kolla in den!!! Nu så måste jag gå så vi ses!!/Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0