Just Like A Nerd

Heej!!! Min söta små favvo läsare!!!  Sosso följe med mig hem istället. Det är därför jag inte har hunnit skriva. Hennes mamma kom lite sent. Typ 2 timmar,. Vi har typ haft alla kanaler i typ 3 Veckor gratist, Vi brukar ha det i ungefär 10 dagar!!! Så nått är typ fel.... Men på skolan idag så hade en kille som valt en tjej i sin grupp när vi skulle städa för att han visste att hon ville göra samma sak skrattade några killar och tjejer och sa att dom var kära. Asså så barnslitt!!!!! Jag vet jag vet,... Jag kan inte stava såååå bra... Men nu så ska jag äntligen äta middag snart.. Klockan är typ 6 över 18. Men jag måste ändå dra nu så vi ses!!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0